Wednesday, November 7, 2012

rasa cemburu...

salam. hmm... sebulan lebih x jenguk blog. huhu sangat2 busy dengan keadaan sekeliling. hmm... ni pun masih penat lagi.
dan amat bernasib baik bila mama cakap, 'minggu ni tak payah masaklah. kita makan dekat luar. lega2, kita kemas rumah sikit2.'

kami semua baru saje selesai buat majlis 'resepsi' walimatul urus abang saya. tak buat besar pun...buat sikit2 aje. mana yg patut. mana2 yang tak terajak tu...saya minta maaf ye! sangat2 sibuk. huhu insyaAllah, kalu ada rezeki untuk buat kenduri lagi, saya akan jemput. doakan ya! (^___^)

bila dah selesai 1 perkara, akan dtg 1 perkara yg membuatkan saya mengeluh. haihh... entah laaa...

tak tahu nak cerita macam mana... mungkin sesuai kalau saya cuma bgtau yg ada sedikit rasa cemburu pada mereka2 di keliling saya. mula berasa rendah diri... xtau la... asyik hilang semangat aje. hmm...

saya tahu rezeki saya akan dtg juga nanti tapi...yalah sebagai manusia, saya tak akan lari dari sikap cemburu ini. hmm...

saya ada pergi 'berubat'. makcik tu cakap, "khatam 2 kali lagi ya, kemudian dtg jumpa makcik." okey... saya xtau apa yg dia nak buat. itulah jawapan dia bila saya bertanyakan tentang kesihatan dan kerjaya saya. haha ini bukan tilikan erk. ni... entahlah! apa yg saya bgtau, ia adalah 1 perubatan alternatif. hihi

kesimpulannya...

bila dah dpt gambar nti, saya upload gambar kawen abang saya!

bye~adios amigos~asta-lavista~sayonara~wasalam!



p/s: da-da-da-da-da-da-da-da circus, da-da-da-da-da-da-da-da afro...

No comments: