Wednesday, June 27, 2012

Shila Amzah - Dejavu



Aku bukan lemah tanpa cinta
Hanya tidak mampu sendiri tanpanya
Biarkan aku menangis kerna derita

Dia hadir mengubatkan rindu
Mengajarkan aku erti cinta
Namun semua tidak seindah ku sangka

( Chorus )
Dialah yang aku inginkan
Dia cinta yang kudambakan
Namun semua hanya tinggal mimpi
Terpisahnya cinta

Aku harus melupakannya
Aku harus memadam rasa
Namun hati tidak pernah mampu
Melepas kau pergi

( Ulang chorus )

Setelah sedar dari mimpi
Harus ku terus hidup tanpamu
Kini ku pasrah segalanya
Tentang cinta

Lagu : Sharon Paul
Lirik : Imillya Irwani 

Sumber : http://www.liriklagumuzika.com/2012/06/lirik-lagu-dejavu-shila-amzah-ost-aku.html#ixzz1yx0Uigr1

Assalamualaikum... ok. sekarang ni nak layan lagu dari Shila Amzah, Deja Vu, OST untuk filem Aku, Kau, dan Dia. esok masuk panggung. hihi cerita ini ala-ala cerita korea. dan pengarahnya Piere Andre. so, support la cerita tempatan.

p/s: xde pape pesanan... huuuuu

No comments: