Sunday, February 20, 2011

MengUNDI


esok ye tuan puan... UPM nak buat hari pilihanraya... seperti biasa aspirasi U vs ProMahasiswa. siapa la yg bakal mengungguli takhta MPPUPM ye??? sebenarnya... nak luah ni. geram tol laaa... knp postgrad pun kena mengundi??? apa yg undergrad nak perjuangkan utk kami?? [konon-konon laaa... haha] apa yg undergrad dapat, postgrad xkan dapat laaa... [utk certain things. huhu] xkan nak suruh Iranian, org Nigeria, Pak Arab mengundi kot??? org yg keje?? yg amik PJJ? ish... ponin den! haha sebenarnyaaaa... malas nak beratur nak berbaris kat dewan utk klik-klik nama yang sedap2 dan muka2 yg hensem cun semua. akak ni dah lebih super duper senior dik non oii!!~ haha kalu x p, apa yg dorg akan buat erk? anta p BTN ke mcm yg dulu2? Pak Arab p BTN?? wat da....??? hahaha




selamat mengundi wahai warga UPM... (^__^)v

p/s: undi guna sms mcm AF leh x? huahahaha

4 comments:

~ashikinZainurdin~ said...

hahha..UK pown ngah musim mengundi...esok la nk ngundinye..:)

L.R said...

haah... malasnya!!! esok bnyk lg keje leh buat. huhu

epol said...

serabut lah...sibuk2 nak berkempen ape..last2 hampeh...kita yang ngundi pon ntah sape2 la kita klik2..lol

L.R said...

epol p ke?? akak xmau p... haha mmg serabut. setakat leh tgok muka ensem kiut je laaa... bakat belum tentu. haha