Thursday, August 12, 2010

:.ada sape2 nak duduk opis saya??.:


ada sape2 nak temankan saya kat opis saya??? owh selama ni saya duduk dengan 3 lagi teman2 seangkatan yang seminda dan sehaluan [selalu mengong bersama...] tetapi atas dasar2 persekitaran, mereka kini tiada bersama saya sudah hampir 2 bulan... dan semalam, papa bagitahu ada org nak duduk di sini. ok... saya terima sebab apa hak saya kan?? tetapi... dia yang duduk di sini sekarang ni adalah foreigner lelaki. dan dia duduk di tempat june. actually x ada masalah tapi... dia foreigner dan lelaki!!!! wahhh... x mau!!!


so, ada sape2 nak duduk opis saya?? meh laaa... saya akan usahakan untuk anda dapatkan fasiliti... huhu

4 comments:

lavender said...

laaa...ada dh orang baru rupa2nya. Papa dpt student br eyh? hehe...

hensem tak? wah liyana date stp hari! walla! hahahaha

L.R said...

shida... kalu melayu, ok gak kot... huhu bukan nak memilih tp foreigner ni akan membuat 'nafasku sesak'... huhu sedeynya....

xnak la date dgn dia... date dgn en.zaman kat lib lg best!!! hahaha

epol said...

kami pelajar dr hafizan masih xde tempat sb g pelajar master.so bilik akak dapat menampung tak utk 5 org dak master lelaki?

L.R said...

owh korang xde tempat lg erk?? boleh... tapi 5 org tu ramai sgt la pulak. 2 org boleh laaa.. huhu