Friday, July 23, 2010

:.entah.:

entah laaa... assalamualaikum... ketenteraman dikacau oleh berita yg memilukan. kawan rapat saya masa di matrik dulu [sekarang dah jarang berhubung] kemalangan. kemalangan yg hampir meragut nyawanya!! bagai nak menitis airmata mengenangkan apa yg berlaku padanya. Ya Allah! selamatkanlah kawan yana... kalau boleh digantikan dgn sesuatu agar dia bangun kembali, yana sanggup!!! terasa beban derita yg ditanggung oleh kedua ibubapanya... alim...harap ko dgr segala apa yg nak aku nak sampaikan. tabahkan hati, kuatkan semangat. semua org menanti ko, mendoakan ko... andai ko mampu bangkit semula, ko berusahalah utk melahirkan airmata gembira org yang tersayang. andai ko minta ingin dilepaskan, aku yakin... di sana menantimu penuh kebahagiaan dgn keredhaan org yg menyayangimu...



abdul halim nadzalan






teriyang-iyang gelak tawanya


kalu terimbau kembali masa saya belajar di matrik dulu, saya rasa saya seolah tiada memori di sana. di sana, saya melahirkan watak yg berbeza dgn diri saya sebenarnya. mungkin pertama kali saya duduk di asrama kot... huhu saya x kenal org lain selain rumet dan geng tutorial. dan yg paling membuatkan saya lagi rasa tersisih apabila sem 2 nya kami dirombak dan dipecahkan geng tutorial. dpt lak 1 kelas kuliah n tutorial dgn rumet... mula2 ingatkan epi la tp ada pahit n manisnya... huhu kadang2 rasa sgt tersisih sbb geng2 tutorial masa sem 1 dulu still rapat n contact smp skrg... saya?? hmm (-__-)' saya ada kawan masa matrik dulu... kawan baik n rapat sgt sampai org ingt kami kapel ni tp.... akhirnya dia pergi juga. xtau apa salah saya n kenapa dia xnak kawan dgn saya lg dah... huhu alim pun kawan rapat saya masa kat matrik. satu geng masa lab bio... satu geng gak masa latihan muet sbb lahir bulan lapan. orgnya kelakar, suka mengusik, dan pandai... [airmata menitik lagi... huhu T_T] alim... bangun laaa... kali ni kalu buat reU, aku nak dtg... nak jumpa ko... aku rindu sgt kat ko...


p/s: saya mmg x femes kat matrik... matrik cm x best je!!!~

2 comments:

::alwaniamalini:: said...

huuu..ape dah jadi?? macamana keadaan dia skarang? semoga dia cepat sembuh!

p/s: wani pon x suka zaman matrik. urghhh

L.R said...

still lagi begitu... x bgun2 lg. huhu tgh tgu masa dia dihantar ke HKL... huhu hope2 ada masa utk melawat dia nti... huhu moga dia cepat sembuh. aminnn...~