Friday, November 6, 2009

rindunya~

rindunya... rindu sangat2.... rinduuu~ rindu kat sape? ahaaa... bukan kat sape2 tapi rindu kat tempat dalam gambar ni. huhu... kat mana tempat ni? xde la jauh mana... still lagi area KL. huhu rindu tol la... dah lama x p sini. last p masa aku form 4. huhu rindunya~

oh, ya... tempat yg aku maksudkan adalah Memorial Tunku Abdul Rahman Putra kat Jalan Dato' Onn. dekat dgn Bank Negara Malaysia. huhu cantik kan pemandangan dari atas? kalau pergi sana, mesti lagi cantik. hoho rindu tol la...



pemandangan dari atas...
kenapa aku rindu erk??? huhu sebab rindu la. nak cakap pe lagi pulak kan?? haha banyak kenangan di sini. terlalu banyak~ kenangan yg menyentuh sanubari aku... mmg xkan aku lupakan apa yang berlaku di sini 7 tahun lalu. huhu
oh, ni kereta rasmi Tunku masa dia jd PM dulu. percaya atau x, dulu masa aku p, kereta ni penuh dgn habuk dan aku pun siap tinggalkan signature lg. confirm la sekarang dah xde lagi. hehe
ni pulak kat tingkat atas...
lihatlah muka kami yg suci... haha
dari kiri: raj, aku, anis, guna
rasa nak p la... tapi ble erk?? cam nak je p esok.huhu rindunya~ rindunya kat tempat jatuhnya cinta yang pertama. =p

No comments: