Monday, November 16, 2009

14HB NoVEmBeR



Poster filem 2012? ini bukan sekadar poster je... tapi aku dah p tgok dah cter ni dan alhamdulillah.. cerita ini berbaloi. x sia-sia aku tunggu sampai kul 5 utk masuk panggung tgok cter ni. hoho ok, ni aku nak cter pengalaman aku membeli tiket wayang... bukan x pernah beli tapi kali ini lebih drama. huahuahua






actually, aku mmg dah cdg nak tgok cter 2012 ni... so, aku tanya la bebudak opis n geng2 PCD kalu ada sape2 nak tgok cter ni. cter ni kuar kat panggung pd 12hb n takkan nak p 12hb tu... hari keje. huhu pastu ktorg pun rncg nak p ari sabtu. dgn hujan renyai2... aku, tong a.k.a fatihah, dan jun pun meredah hujan p the mines kul 11 pagi sebab nak amik tiket kul 2.45 kononnya. aku try booking online n telefon tapi x dpt. huhu terpaksa kami gerak awal. sampai aje kat sana... terus ktorg tuju TGV. alamak... penuh sesak! line punya la pjg. sampai kat eskalator. huhu hadoi... time tu gak ktorg xputus asa. try call lagi tapi mmg xleh booking guna phone. berbaris agak lama gak la... sampai kul 12. 30. masa tgh berbaris tu, mata ktorg duk pndg skrin je... dah bnyk masa tygn yg dah kelip2... [tandanya FULL] ktorg terus pndg dan apabila nak sampai kat kaunter kul 2.45 lak yg kelip2. huwaaaa.... yg tinggal hanya pukul 5, pukul 6, dan pukul 9.20. nak x nak kene amik kul 5 sebab nti x sempat lak nak solat maghrib. huhu kul 5 pun dpt seat yg tepi2 dan hampir depan. ushh.... punya la laku cter ni.




masa yg berbaki dihabiskan di pusat karaoke dan food court. hehe habis tgok wayang, aku, nor, tong, n jun p giant. as usual... beli barang. hoho balik dalam kul 9.30 cam tu la tapi kat parking lot, xde bnyk kete yg kuar. confirm diorg tgok midnight movie. hehe aman bahagia sampai kolej... after mandi, aku pun lena... zzZZZzzZ!!!




ok la... nak sambung keje. hehe




p/s: rasa cam nak tgok senario the movie la pulak. haha


No comments: